Saturday, October 29, 2011

GOOD FASHION TASTE



As you probably know, I'm a huge fan of Blake Lively, and of course, her alterego Serena Van der Woodsen. She is a very fashion person, on the serial and on the real life too. 
On Gossip Girl, we can see her with some beautiful (and expensive) clothes that is normal because one of the attractions of GG is the clothes that its cast wear.
But on the real life, Blake has no personal shopper or even a stylist because fashion is her hobby. What a excellent taste she has, hasn't she?

Como ya sabréis, soy muy fan de Blake Lively y de su personaje Serena también. Tanto en la serie como en su vida real es muy estilosa.
En Gossip Girl, podemos verla con prendas muy bonitas (y muy caras) lo que es normal porque una de las principales atracciones de la serie es ver qué llevan puesto sus protagonistas.
Pero en la vida real Blake no tiene estilista, ya que siempre ha dicho que la moda es su hobby. Que gusta más excelente tiene verdad??










9 comments:

  1. Interesting blog, I really enjoyed browsing it :)

    XX JUNO ♥
    I AM A NEW FASHION BLOGGER,Visit OHITSJUNO.BLOGSPOT.COM
    you can also FOLLOW ME ON TWITTER OHITSJUNO
    THANK YOU :))

    ReplyDelete
  2. Hi, really nice blog! :) you’re so stylish! i love Blake!
    I would like to ask you if you spent in my blog, there is a GIVEAWAY! You can a MOSCHINO umbrella of the new winter collection! To participate go to this link:
    http://breakfastatkaty.blogspot.com/2011/10/moschino-umbrella-international.html

    ReplyDelete
  3. Tiene muchisimo estilo! Sobre lo de la estilista ya lo habia leido yo en una revista del mes pasado, no se si era en la Glamour o en cual...jeje


    xxxx

    ReplyDelete
  4. La verdad es que es una chica preciosa y tiene personalidad eligiendo sus conjuntos. Aunque digo yo que algo se le habrá pegado de los rodajes de GG. Un besito!!

    ReplyDelete
  5. Her style is amazing! She is a really beautiful woman!
    Great blog! ;)

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Es que lo de Blake Lively es muy loco... esta chica lo tiene todo! Que envidia me da, de la buena, de la de pata negra jeje Además, seguro que todo lo que lleva se lo regalan las marcas, y no tiene que pagar ni un euro, vamos que llueve sobre mojado... Las hay con suerte, y talento!

    ReplyDelete
  7. Like her style! Nice blog. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. me encanta como viste, me encanta. y si me dices que no tiene estilista, me encanta todavía más
    besooo


    conexcesodequipaje.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...